Thursday, April 26, 2007

少しな アプデt-トです

こんにちわ、みんなさん!

何が 話せばいいか?

私ね、日本語の クラースが はじめました。毎週の 水曜日と 日曜日は あたしが クラースが あります。 私は もう 二週間 クラースが 接しました。 いままで 楽しかった。 日本語も 大好きだから。

本も 買いました。 クアラルンプルの キノクニヤ本屋で 買いました。 あの センターな 本は 当社です。 私は あまり 好きじゃない。 本物 の 本が もっと 好きです。

先生は 二人です。 一人は にほんで 五年に 働きました。 本物の 日本 会社で 働きました。 あの 先生の 日本語は すごいです。

も 一人の 先生は 若い 人です。 あの 先生は まだ 日本へ 行きません。 

じゃ、 これは 今回の メセジです。

おしまい 

Labels: , ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

???????????????????!!

is all i see :P

8:31 PM  
Blogger ZJ said...

This is what happens when resorting to Babelfish:


A little アプデ t? It is ト
Present わ, everyone!

Something should have spoken?

Don't you think? me, Japanese クラース began. Wednesday of every week and Sunday the あ it is to do, there is クラース. I touched two weekly クラース already. It was pleasant so far. Therefore love also Japanese.

You bought also the book. You bought with the キノクニヤ bookstore of クアラルンプル. That center the book is this corporation. Excessively the favorite there is no I. We like the genuine book.

The teacher is two. The one person in Japan worked in five. It worked at the genuine Japanese company. The Japanese of that teacher is enormous, is.

Alone teacher is the young person. That teacher does not go to Japan yet.

This is latest メセジ.

End


*i cant quite make head or tail*

4:06 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home